Twitter | ಹುಡುಕು | |
ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು
Assaf K. 5 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Asheriko6 @keslasy @AmitTalmor
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. 5 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Asheriko6 @keslasy @AmitTalmor
אז מה שאתה אומר זה שחיילים לא יהודים לא נחשבים ? כמה מפתיע !! חוק הלאום 2, תתבייש לך, יש בצבא לא מעט לא יהודים אשר מחרפים נפשם למען א"י וככה אתה בז להם ומשפיל אותם. בקיצור כל אלה הטוענים לגזענות הם הכי הגזענים, גם ראינו זאת עם מחאת האתיופים. בושה לעם ישראל.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. 7 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Itai_Leshem
מד הלחץ בבלפור באזור האדום
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. 7 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @keslasy @AmitTalmor @Asheriko6
חשבתי שדיברת על הצבועה שגרה בתל ברוך (ראה לעיל), נראה לי שאתה כבר לא עוקב אחרי עצמך. בכל אופן מאחל לך שבוע נפלא ומהנה.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. 10 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @AmitTalmor @keslasy @Asheriko6
למה אתה מקלקל עם עובדות, לא למדת כלום בצפייה בערוץ 20 ??!!
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. 10 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @keslasy @Asheriko6
מה הקשר לעדר ועיוורון ובינה ?? שמע יכול להמליץ לך על פסיכולוגית MA ,BA לטפל בהזיות ובריגשי הנחיתות.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. 20 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @keslasy @Asheriko6
הינה, הכנסת את העיניין של המזרחיים, כאילו זה על הפרק. חביבי, לעניין גזענות, פנה ישירות למעסיק שלך ואישתו, לא אלי, גם לא הבעתי כל אמירה כזו, אלא אתה (וברור למה). הטענה שלי היא אך ורק כלפי נבחרת הליכוד, שאינה כה קרבית וגם אליך או מי שמפעיל את היוזר שלך. ביי
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. 21 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @CaptainTJKirk
לימוד מאסיבי על דוד ויהונתן
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. 22 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Liorfink @GutmanLior ಮತ್ತು 2 ಇತರರು
אנחנו לא חלוקים בדיעותינו.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. 22 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Liorfink @GutmanLior ಮತ್ತು 2 ಇತರರು
כיוון שפרויקטים מסוג זה אורכים יותר מאשר קדנציה, יש חשש רציני ל"אי הנוחות" המשתמעת והשלכותיה בבחירות המוניציפליות. לרוב מתאפיין בסחטנות מגזרית/מקומית לטובת הצגת הישגים. במקרה זה מעורבות ממשלתית נדרשת. גם לאור הראשונות של פרויקט מסוג זה בגוש דן (7 רשויות בקו האדום) יש משמעות כבדה.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. 23 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @RoloMcBS @keslasy
למה, למה הוא משקר וחושב שמצא פרייאר. לא מעניין. שבוע טוב.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. 23 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @keslasy
ביקרת ? מה ביקור נימוסים וכאלה. כבר הבנתי שביבי משת"פ של החמאס, אבל לא תיארתי שזה עד כדי כך חמור... ועוד הלנת על גנץ והאירנים. יעזור לנו השם !!
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. ಜುಲೈ 13
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @keslasy
יאללה, יאללה, בטח גם צנחת במיתלה. מזל שיש לכם את יאיר
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. ಜುಲೈ 13
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @irad74
מה, עם כובע טבמל, מכנסיים קצרים, חולצת עבודה כחולה וסנדלים ?
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. ಜುಲೈ 13
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @keslasy
פחחחחח, יא בכיין, למה אתה היית בקרבי, או כל הליכוד שלכם חוץ מזה שאח שלו סידר לו לעבור את הגיבוש??
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. ಜುಲೈ 13
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Falkor_1981
למה כלום, הבן של המלך.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. ಜುಲೈ 13
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Liorfink @GutmanLior ಮತ್ತು 2 ಇತರರು
לא בא להגן על פרויקט כזה או אחר, גם בגרמניה, אנגליה וספרד ישנם פרויקטי תחבורה גדולים עם עיכובים משמעותיים וחריגה בתקציב, זה לא רק מנת חלקנו. לרוב, באופן לא מפתיע, הסיבה היא מעורבות פוליטית. לדעתי חוק כזה כבר עבר או בשלבים מתקדמים והפתרון הוא אכן באחריות ריכוזית/מחוזית.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. ಜುಲೈ 13
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Liorfink @GutmanLior ಮತ್ತು 2 ಇತರರು
ניהול קשוב ועינייני יכול להיות גם ישראלי. הסיבה העיקרית המחייבת התערבות ישראלית היא: א. הפוליטיקה המקומית ומעורבותה ב. הליך הרישוי וההיתרים הקשור גם ב-א מבנה אירגוני נכון, מצריך ידע ומעורבות זרה ניכרת, עם ניהול ישראלי (פחות או יותר המצב). גם בחו"ל יש בעיות קשות במגה פרויקטים.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. ಜುಲೈ 13
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @AmitTalmor
מלאים בצ'ופרים
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Assaf K. ಜುಲೈ 13
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Liorfink @GutmanLior ಮತ್ತು 2 ಇತರರು
משרד התחבורה וזרועות הביצוע שלו, על שלל מגרעותיהן, מנהלות את הפרויקט. הידע שנרכש משמש כזרז בתחומים אחרים, בוודאי בכל הקשור להסעת המונים וניצול המרחב התת קרקעי. הידע מחו"ל תמיד יירכש בצורה זו או אחרת, כי עדיין חסרה מומחיות בארץ. המעורבות של ישראלים בפרויקט בסדר גודל כזה רק תורמת.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ