מידע על המודעות שמוצגות לך מפייסבוק
ייתכן שיוצגו לך מודעות באפליקציות ובאתרים ברשת הקהלים של פייסבוק. כאשר חברות קונות מודעות באמצעות פייסבוק, הן יכולות לבחור שהמודעות שלהן יופצו ב-Audience Network.
Audience Network של פייסבוק הוא אמצעי למפרסמים להציג מודעות שיהיו רלוונטיות ושימושיות יותר לך. הפעילות שלך בחלק מהאתרים ומהאפליקציות שלך עוזרת לנו לקבוע אילו מודעות יוצגו לך. דבר זה נקרא פרסום מקוון מבוסס-עניין, והוא נפוץ ברחבי האינטרנט.
בטל/י את הסכמתך למודעות מבוססות-עניין באתרים
כדי לבטל את הסכמתך למודעות מקוונות מבוססות-עניין באינטרנט מפייסבוק ומחברות משתתפות אחרות, יש לבקר בDigital Advertising Alliance. עליך לבטל את הסכמתך בנפרד בכל דפדפן שבשימושך.
אם תאפשר/י מודעות מקוונות המבוססות על תחומי עניין:
יוצגו לך מודעות שיהיו מעניינות ורלוונטיות יותר לך.
אם לא תאפשר/י מודעות מקוונות המבוססות על תחומי עניין:
עדיין יוצגו לך מודעות, אך הן יהיו פחות רלוונטיות לך.
ייתכן שעדיין יוצגו לך מודעות מסיבות אחרות, כגון:
הגיל, המין או המיקום שלך.
התוכן באפליקציה או באתר שבהם את/ה משתמש/ת.
כדי ללמוד איך לנהל מודעות מקוונות המבוססות על תחומי עניין במכשירים ניידים, ניתן לבקר במרכז העזרה.
אם יש לך חשבון פייסבוק, עליך להתחבר כדי לנהל את כל ההגדרות שלך לגבי מודעות פייסבוק.
Log into Facebookהתחבר/י לפייסבוק