מידע על המודעות שמוצגות לך מפייסבוק
ייתכן שיוצגו לך מודעות באפליקציות ובאתרים ברשת הקהלים של פייסבוק. כאשר חברות קונות מודעות באמצעות פייסבוק, הן יכולות לבחור שהמודעות שלהן יופצו ב-Audience Network.
‏‏
Audience Network של פייסבוק הוא אמצעי למפרסמים להציג מודעות שיהיו רלוונטיות ושימושיות יותר לך. הפעילות שלך בחלק מהאתרים ומהאפליקציות שלך עוזרת לנו לקבוע אילו מודעות יוצגו לך. דבר זה נקרא ‏פרסום מקוון מבוסס-עניין‏, והוא נפוץ ברחבי האינטרנט.
בטל/י את הסכמתך למודעות מבוססות-עניין באתרים
‏‏
כדי לבטל את הסכמתך למודעות מקוונות מבוססות-עניין באינטרנט מפייסבוק ומחברות משתתפות אחרות, יש לבקר ב‏‎Digital Advertising Alliance‎‏. עליך לבטל את הסכמתך בנפרד בכל דפדפן שבשימושך.
אם תאפשר/י מודעות מקוונות המבוססות על תחומי עניין:
‏‏
יוצגו לך מודעות שיהיו מעניינות ורלוונטיות יותר לך.
‏‏
אם לא תאפשר/י מודעות מקוונות המבוססות על תחומי עניין:
‏‏
עדיין יוצגו לך מודעות, אך הן יהיו פחות רלוונטיות לך.
‏‏
ייתכן שעדיין יוצגו לך מודעות מסיבות אחרות, כגון:
‏‏
הגיל, המין או המיקום שלך.
‏‏
התוכן באפליקציה או באתר שבהם את/ה משתמש/ת.
כדי ללמוד איך לנהל מודעות מקוונות המבוססות על תחומי עניין במכשירים ניידים, ניתן לבקר ב‏מרכז העזרה.
אם יש לך חשבון פייסבוק, עליך להתחבר כדי לנהל את כל ההגדרות שלך לגבי מודעות פייסבוק.
Log into Facebookהתחבר/י לפייסבוק