לשמור על קשר
מתחברים עם אחרים, מכל מקום ובכל זמן.
מתחברים עם אחרים, מכל מקום ובכל זמן.
כל הכלים הדרושים כדי להפיח חיים בפרויקט שלכם.
מאחסנים קבצים ומוצאים מיד את מה שמחפשים.
ניהול מאובטח וקל של משתמשים, מכשירים ונתונים.
ביומנים משותפים אפשר לראות מתי אחרים פנויים, לקבוע פגישות ולשלוח להם הזמנות אוטומטיות באימייל.
בלחיצה אחת אפשר להפוך פגישה לשיחת ועידה בווידאו מכל מחשב, טלפון או טאבלט שהמצלמה הופעלה בהם.
שיתוף מסך מאפשר לכל הצוות לסקור את העבודה ולקבל החלטות במקום.
אפשר לעבוד בקלות על מסמכים, גיליונות אלקטרוניים ומצגות בין מכשירים, גם בלי חיבור לאינטרנט.
אפשר לעבוד על מסמך אחד עם חברי צוות או עם אנשים מחוץ לחברה שלכם. ניתן לראות שינויי עריכה בשעה שאחרים מקלידים, לתקשר באמצעות צ'אט מובנה ולשאול שאלות בתגובות.
אנשים רבים יכולים לעבוד בו-זמנית, וכל שינוי נשמר באופן אוטומטי.
העבודה שלכם נשמרת במקום מרכזי אחד ויש לכם גישה מאובטחת אליה מהמחשב, מהטלפון או מהטאבלט.
אפשר להזמין בקלות אחרים להציג קובץ, להוריד ולערוך אותו יחד, בלי להשתמש באימייל לשיתוף הקובץ.
עדכונים של הקבצים נשמרים ומאוחסנים אוטומטית ב-Drive כדי שכולם יראו תמיד את הגרסה העדכנית ביותר.
בעזרת אפשרויות אבטחה כמו אימות דו-שלבי וכניסה יחידה תוכלו להגן על הנתונים של הארגון, ולהשתמש בתכונה ניהול מכשירים ניידים כדי להגן על הנתונים במקרה של אובדן מכשיר או עזיבת עובד.
ניתן לשמור בארכיון את הודעות האימייל והצ'אטים של הארגון, ולקבוע את פרק הזמן לשמירתם.
מסוף ניהול מרכזי מאפשר להגדיר בקלות את האבטחה, ו-Google מציעה תמיכה מסביב לשעון בטלפון או באימייל.