תאריך עדכון אחרון: 8 בינואר, 2015
 
תנאים עבור דפי פייסבוק
התנאים הבאים, כמו גם מדיניות השימוש בנתונים והצהרת הזכויות ותחומי האחריות שלנו, חלים על כל הדפים בפייסבוק. בנוסף, כל התוכן בדפים חייב לציית לכללי הקהילה שלנו. אתה נושא באחריות להבטיח שהדף שלך יעמוד בכל החוקים, הכללים והתקנות החלים.
I.    כללי
א.    את הדף של מותג, ישות (מקום או ארגון) או דמות ציבורית יכול לנהל רק נציג מורשה של המותג, הישות (מקום או ארגון) או הדמות הציבורית ("דף רשמי").
ב.    כל משתמש רשאי ליצור דף כדי להביע תמיכה או עניין במותג, בישות (מקום או ארגון) או בדמות ציבורית, בתנאי שמשתמשים אחרים לא יוטעו לחשוב שזהו דף רשמי ובתנאי שהדף לא יפר את זכויותיו של אדם כלשהו. אם הדף שלך אינו הדף הרשמי של מותג, ישות (מקום או ארגון) או דמות ציבורית, עליך:
i.    לא לדבר בקולו של נציג מורשה של נושא הדף ולא לפרסם תוכן כאילו הוא מגיע מנציג מורשה של נושא הדף; וכן
ii.    להבהיר שהדף אינו הדף הרשמי של המותג, הישות (מקום או ארגון) או הדמות הציבורית.
ג.    תוכן המתפרסם בדף הוא ציבורי, וכל אדם שיכול לראות את הדף יכול לצפות בו.
ד.    אתה נדרש להגביל את הגישה לדפים (באמצעות פונקציונליות הגבלות הגישה שלנו) כנדרש כדי לעמוד בחוקים החלים ובמדיניות של פייסבוק, כולל כללי הקהילה שלנו.
ה.    אינך רשאי לקבוע תנאים עבור הדף שלך שיעמדו בסתירה להצהרת הזכויות ותחומי האחריות, למדיניות השימוש בנתונים או לתנאים אלה.
II.    ניהול דף
א.    שמות דפים וכתובות אינטרנט בפייסבוק
שמות דפים וכתובות אינטרנט בפייסבוק חייבים לשקף במדויק את תוכן הדף. אנו עשויים לשלול זכויות ניהול או לדרוש ממך לשנות את שם הדף ואת כתובת האינטרנט בפייסבוק עבור כל דף שלא יעמוד בדרישה זו.
יש לבחור שמות דפים בהתאם להנחיות הבאות:
i. אין לכלול מונח כללי בלבד (לדוגמה, "בירה" או "פיצה");
ii.   יש להשתמש באותיות רישיות בצורה תקינה מבחינה דקדוקית ואין להשתמש באותיות רישיות בלבד, למעט בראשי תיבות;
iii.    אין לכלול סימני תווים, כגון שימוש מוגזם בסימני פיסוק ובציוני סימן מסחרי;
iv.    אין לכלול תיאורים או מזהים מיותרים;
v.    אין להטעות אחרים לחשוב שזהו דף רשמי של נושא הדף, או שהוא אושר על ידי נציג מורשה של נושא הדף; וכן
vi.    אין להפר את זכויותיו של אדם כלשהו.
ב.    שינויי שמות והעברות
נטפל רק בשינויי שמות ובהעברות שלא יגרמו לקישור מטעה או לא מכוון. לדוגמה, נאפשר העברות ממקומי לעולמי, למשל מ'פייסבוק צרפת' ל'פייסבוק', אך לא נאפשר העברות מעולמי למקומי או העברות ממיקום למיקום, למשל מ'פייסבוק צרפת' ל'פייסבוק רוסיה'. בנוסף, אינך רשאי לבקש שינוי שם או העברה שיובילו לסיווג מחדש של דף מוצר כדף מותג, של דף כללי או דף דעה כדף מותג, או של קבוצה כדף. כל ההעברות נתונות לשיקול דעתנו והן סופיות.
ג.    איסוף נתונים
אם תאסוף תוכן ומידע ישירות ממשתמשים, יהיה עליך להבהיר שאתה (ולא פייסבוק) אוסף אותם, ויהיה עליך לספק הודעה ולקבל הסכמה מהמשתמשים לגבי השימוש שלך בתוכן ובמידע שאתה אוסף. ללא קשר לאופן איסוף התוכן והמידע מהמשתמשים, אתה נושא באחריות להשגת כל ההרשאות הנדרשות לשימוש חוזר בתוכן ובמידע שלהם.
אינך רשאי לאסוף תוכן או מידע של משתמשים או לגשת לפייסבוק בצורה אחרת באמצעים אוטומטיים (כגון מנועי איסוף, רובוטים, עכבישים או שואבי תכנים) ללא הרשאה מאיתנו.
כל הנתונים שתשיג מאיתנו חייבים לציית לסעיף 3 של המדיניות של פלטפורמת פייסבוק.
ד.    תיוג
אין לתייג תוכן בצורה לא מדויקת או לעודד משתמשים לתייג תוכן בצורה לא מדויקת (לדוגמה, אל תעודד אנשים לתייג את עצמם בתמונות אם הם אינם מופיעים בהן).
III.    תכונות דף
א.    פרסום בדפים
מודעות של צד שלישי בדפים אסורות, אלא אם ניתנה רשות לכך מראש.
ב.    תמונת נושא
כל תמונות הנושא הן ציבוריות. המשמעות היא שכל מי שמבקר בדף שלך יוכל לראות את תמונת הנושא שלך. אין להשתמש בתמונות נושא שיש בהן משום הטעיה, הולכת שולל או הפרת זכויות היוצרים של אדם אחר. אין לעודד אנשים להעלות את תמונת הנושא שלך לצירי הזמן האישיים שלהם.
ג.    אפליקציות בדפים
אפליקציות בדף שלך חייבות לציית למדיניות של פלטפורמת פייסבוק.
ד.    הצעות
אם תיצור הצעה באמצעות כלי יצירת ההצעות של פייסבוק, כללי המדיניות הבאים יחולו:
i.    הצעות בפייסבוק צריכות להיות זמינות לפרק זמן מוגבל.
ii. אתה רשאי להפעיל הצעה רק אם אתה הסוחר או היצרן של המוצר או השירות שאתה מקדם.
iii.    עליך להציג בבירור ובמקום בולט כל הגבלה שחלה על ההצעה שלך (כגון תאריך תפוגה או הגבלות על המימוש).
iv.    אתה האחראי הבלעדי למימוש לא הולם, הונאה, מחלוקות או בעיות אחרות שעלולות להתעורר כתוצאה מההפצה ו/או מהמימוש של ההצעה שלך.
v. אם ניתן לממש את ההצעה שלך בבית עסק שאינו מופעל על ידך, אתה האחראי הבלעדי לדאוג לתקשורת עם בית העסק ולוודא שהצעתך תכובד.
vi.    עליך להשתמש בכלי יצירת ההצעות רק עבור הפונקציונליות הייעודית שלו ולא כדי לקדם את אתר האינטרנט שלך או פרטי התקשרות אחרים, או כדי להציע שווה ערך לכרטיס מתנה, תלוש שי או כרטיס נטען.
vii.    אתה אחראי להבטיח שההצעה שלך תעמוד בתנאים אלה ובכל החוקים, הכללים והתקנות החלים. הצעות כפופות לתקנות רבות (כגון הנחות על אלכוהול והצעות המשווקות לקטינים), ואם אינך בטוח שההצעה שלך תואמת לחוק החל, התייעץ עם מומחה.
ה.    מבצעי קידום מכירות
1. אם אתה משתמש בפייסבוק כדי לפרסם או לנהל מבצע קידום מכירות (למשל תחרות או הגרלה), אתה אחראי לתפעול החוקי של מבצע זה, כולל:
א.   הכללים הרשמיים;
ב.   תנאי ההצעה ודרישות הזכאות (למשל הגבלות גיל ומקום מגורים); וכן
ג.   ציות לחוקים ולתקנות הרלוונטיים החלים על המבצע ועל כל הפרסים המוצעים (לדוגמה: הרשמה והשגת האישורים המסדירים הדרושים)
2. מבצעי קידום מכירות בפייסבוק חייבים לכלול את המרכיבים הבאים:
א.    שחרור מלא של פייסבוק מאחריות על ידי כל מצטרף או משתתף.
ב.    הכרה בכך שהמבצע אינו ממומן, נתמך או מנוהל על ידי פייסבוק בכל דרך, ואינו משויך אליה.
3. ניתן לנהל מבצעי קידום מכירות בדפים או בתוך אפליקציות בפייסבוק. אין להשתמש בצירי זמן אישיים ובחיבורים בין חברים לניהול מבצעי קידום מכירות (לדוגמה: אסור להשתמש בפניות כגון "שתף בציר הזמן שלך כדי להשתתף במבצע", "שתף בציר הזמן של חבריך כדי לקבל סיכוי גדול יותר" ו"תייג את חבריך בפוסט הזה כדי להשתתף").
4. לא נסייע לך בניהול מבצע קידום המכירות שלך, ואתה מסכים לכך שאם תשתמש בשירות שלנו לניהול המבצע שלך, תעשה זאת על אחריותך בלבד.
IV.    תוכן דפים
א.    דפים המקדמים את המכירה הפרטית של מוצרים או שירותים בפיקוח (כולל כלי נשק, אלכוהול, טבק או מוצרים למבוגרים) חייבים להגביל את הגישה לגיל 18 ומעלה.
ב.    דפים המקדמים או המעודדים הימורים מקוונים, משחקי מיומנות או הגרלות, כולל קזינו מקוון, הימורי ספורט, בינגו או פוקר, מותרים במדינות ספציפיות בלבד באישור מראש של פייסבוק.
ג.    דפים אינם רשאים לקדם את המכירה של תרופות מרשם. ייתכן שיותרו דפים עבור בתי מרקחת מקוונים באישור מראש מפייסבוק.
ד.    אין לכלול בדפים טענות או תוכן שקריים או שיש בהם משום הטעיה, הולכת שולל או הונאה.